ODLUKA
o objavljivanju nabavke u okviru projekta i imenovanju članova komisije za donošenje odluke
„Renoviranje muzeja i obnova muzejske postavke u Norveškoj kući u Gornjem Milanovcu“
Realizaciju projekta, finansijski je podržala ambasada Kraljevine Norveške u Beogradu,
www.norway.no/en/serbia
Udruženje građana „Business Innovation Programs“ sa sedištem u Beogradu, Kneginje Zorke 11a, dana 02.09.2017. godine donosi odluku o objavljivanju NABAVKE 04/2017 u okviru projekta „Renoviranje muzeja i obnova muzejske postavke u Norveškoj kući u Gornjem Milanovcu“:
Broj budžetske linije Naziv aktivnosti Količina:
BROJ RADNIH SATI
5.6 Izrada web orijentisanog softvera – interaktivne baze podataka za muzej
Projektovanje:
Intervju i upoznavanje potreba i zahteva klijenta
Koncipiranje baze podataka
Projektovanje informacionog sistema
Dizajn korisničkog interfejsa:
Izrada 3 inicijalna dizajna korisničkog interfejsa
Izmene na dizajnu korisničkog interfejsa
Dizajn unutrašnjih stranica korisničkog interfejsa
Izmene na dizajnu unutrašnjih stranica
Koncipiranje animacija
Izvoz grafičkih elemenata za potrebe programiranja
Front-end programiranje:
Povezivanje front-end i back-end
Kreiranje stranice pretrage
Kreiranje stranice rezultata pretrage
Kreiranje stranice profila korisnika
Kreiranje stranice za dostavljanje dokumentacije
Kreiranje animacija u javascript-u
Back-end programiranje:
Izrada modula za upravljanje korisnicima
Izrada modula za upravljanje profilima
Izrada modula za upravljanje dokumentima
Izrada modula za upravljanje foto i video materijalima
Izrada modula za upravljanje lokacijama
Izrada modula za upravljanje događajima
Postavljanje administracionog panela
Testiranje:
Testiranje administracionog panela i pratećih modula
Testiranje front-end koda
Terensko testiranje
Implementacija i obuka:
Postavljanje aplikacije na server
Podešavanje servera
Podešavanje domena
Blokiranje IP adresa i autentifikacija
Instaliranje analitike
Puštanje aplikacije u rad
Obuka za korišćenje administrativnog panela aplikacije
Održavanje tokom 12 meseci 24
***Potpunu konkursnu dokumentaciju u vezi sa realizacijom ove odluke možete preuzeti ovde ili sa stranice Preuzmi.
Dinamika realizacije aktivnosti po osnovu ove odluke:
- Objavljivanje konkursa 13. septembra 2017. godine – slanje odluke i konkursne dokumentacije i objavljivanje poziva za prikupljanje ponuda na internet adresi www.bips.rs
- Prikupljanje ponuda od strane ponuđača do 12.00, 20. septembra 2017. godine.
- Otvaranje ponuda i sastavljanje zapisnika, donošenje odluke 20. septembra 2017. godine.
- Slanje e-mailom zapisnika i odluke o izboru svim ponuđačima, 21. septembra 2017. godine.
- Zaključivanje ugovora sa izabranim ponuđačima u roku оd 7 dana od dana slanja odluke o izboru ponuđača, najkasnije do 28. septembra 2017. godine.
Uvažavajući procedure vezane za proces nabavki u sklopu preuzetih obaveza od strane Donatora i plan implementacije projekta sa jasnim aktivnim učešćem partnera na projektu, BIP je u svojstvu nosioca projekta odlučio da članovi komisije koji će učestvovati u otvaranju ponuda, sačinjavanju zapisnika i donošenju odluke biti:
- Bratislav Dobrić, asistent na projektu ispred BIP-a, predsednik komisije
- Vladimir Dobi, menadžer projekta ispred BIP-a, član komisije
- Svetislav Budić, član predsedništva Norveškog društva, član komisije