20 juna 2018. godine u svečanoj Sali Ekonomskog fakulteta u Kragujevcu održana je završna radionica u okviru implementacije projekta „Big Ideas for New Businesses“ koji uz podršku Ambasade Sjedinjenih Američkih Država u Beogradu, sprovodi Business Innovation Programs (BIPS). Cilj Projekta bilo je podizanje kapaciteta studenata za pružanje konsultantskih usluga početnicima u biznisu i novim biznis inicijativama u ranim fazama razvoja kako bi se što bolje pripremili za nastup na tržištu i povećali svoje šanse za uspeh. U toku devet meseci realizacije na Projektu je radilo 24 studenata – konsultanata-tkinja sa Ekonomskog fakulteta u Kragujevcu koji su zajedno sa senior mentorima ostavrili poslovnu saradnju sa preko 90 kompanija u nastajanju i prduzetnika iz cele zemlje.
Na otvaranju konferencije prisutnima se obratio dekan Ekonomskog fakulteta Prof. Dr Petar Veselinović koji je naglasio značaj učešća studenata u ovom i sličnim projketima koji za cilj imaju sticanje praktičnog iskustva studenata i njihovo povezivanja sa realnom privredom kako bi se na najbolji način pripremili za izazove koji ih čekaju nakon završenih studija. Dekan Veselinović se u svom obraćanju osvrnuo i na druge projekte koje je Ekonomski fakultet realizovao uz podršku BIPS-a i najavio nove zajedničke inicijative za nastavak uspešne saradnje sa ovom organizaciojm u narednom periodu.
Prisutnim studentima , profesorima i gostima obratili su se i gostujući predavači:
Valdimir Jovanović – Erste Banka
Nebojša Simić – IP Consult
Nino Popović – Dox Group
Predavači su na inspirativan i zanimljiv način preneli su svoja iskustva iz različitih sfera biznisa sa posebnim osvrtom na razvoj novih biznis inicijativa, pružanja konsultanskih usluga, finansijske i poslovne analize, kao i na polju biznis i marketing planiranja. Njihovo inicijalno izlaganje pokrenulo je živu diskusiju u kojoj su svoje učešće uzeli senior mentori na projketu, predstavnici partnerskih kompanija kao i profesori i studenti Ekonomskog fakulteta.
Studentima-konsultantima-kinjama podeljeni su sertifikati o unapređenim znanjima i stečenim novim kompetencijama tokom rada na projketu. Nakon toga proglašeni su pobednici takmičenja u biznis i marketing planiranju koji su tokom praktičnog rada sa kompanijam AAA Freight, Tehnomedia, Plus Pharmaceuticals i Muzeja „Norveška kuća“ demonstrirali stečena znanja tokom rada na projektu. Svi studenti koji su kroz učešćee u takmičenju, radili sa pomenutim kompanijama su kompenzovani za svoj rad u iznosu od po 120 USD. Pobednički tim činili su studenti Ekonomskog fakulta: Milena Proković, Bojana Nikolić, Jelena Marković i Miodrag Radosavljević koji su osvojili i vrednu nagradu u iznosu od 1280 USD.
Nakon formanog završetka radionice u holu Fakulteta organizovan je prigodan koktel i druženje projektnog tima, studenata konsultanata, predstavnika kompanija i profesora Fakulteta u cilju razmene iskustava i ideja za neke nove zajedničke poslovne poduhvate.