ORDŽAN PRVI BELGRADE FOOD SHOW

November 8, 2018
Posted in PFDH, Vesti
November 8, 2018 BIPS

ORDŽAN PRVI BELGRADE FOOD SHOW

NASTUP KOMPANIJA ČLANICA BIPS-ovog PREMIUM FOOD DESIGN HUB-a

 

Prenosimo deo atmosfere i utisaka sa upravo završenog prvog Belgrade Food Show-a, održanog u hotelu Crown Plaza u Beogradu od 5. do 6. novembra uz podršku USAID-a i Asocijacije za promociju srpske hrane. Prvi sajam i konferencija visokokvalitetne hrane u Srbiji i regionu – Beograde Food Show, u kom su učestovavali domaći i inostrani proizvođači, predavači, kupci i distributeri premijum proizvoda bio je idealna prilika za promociju srpskih proizvoda, bolje pozicioniranje u visokokvalitetnoj prehrambenoj industriji, razvoj prodajnih potencijala i stvaranje novih partnerstava.

Belgrade Food Show nadmašio je očekivanja i postigao regionalni uspeh ugostivši preko osamdeset izlagača, preko šesto posetilaca konferencija, trideset medija, četiri inostrana predavača i kupace iz celog sveta koji su sa proizvođačima iz Srbije održali 137 B2B prodajnih sastanaka.

Ajvar, sir sa tartufima, čvarci, domaći sokovi, med, veganski ćevapi, kačkavalj sa aromatičnim začinima, džemovi, vina… Spisak je prilično dugačak a to su samo neke od đakonija koje su izlagači predstavili posetiocima upravo završenog Sajma hrane.  Utisci sa sajma, kako organizatora, tako i učesnika su veoma pozitivni, a svetu je poslata poruka da hrana svakako jeste jedan od najvećih srpskih brendova.

Premium Food Design Hub (PFDH), koji je uspostavio Business Innoavtion Programs organizovao je zapažen nastup svojim stanarima. Na našem štandu svoje poizvode predstavili su brenodovi Truff Truff, Šumska tajna, Zdrawo slatko, Poljubac prirode, Urbani farmer, Kiri čiji su proizvodi značajno tehnološki unpređeni, redizajnirani i rebrendirani u saradnji sa našim ekspertima. Rezultati našeg rada valorizovani su kroz rast broja prodajnih lanaca koji su uvrstili pomenute brendove u svoju ponudu, kao što su Delhaize Srbija (Maxi) i Merkator (Idea i Idea organica) kao i brojem ugovorenih izvonih poslova i ulaskom na nova inostrana tržišta.

Nakon završenog Belgrade Food Show i sumiranja utisaka sa našim izlagačima, BIPS će nastaviti sa daljim aktivnostima u okviru implementacije projekta Premium Food Design Hub-a sa jasnim ciljem, da zajedno sa našim partnerskim kompnijama ostvarimo njihov dalji rast i razvoj kao i što bolju tržišnu poziciju i stvorimo preduslove za konkurentni izvoz.